Κυριακή 1 Ιουλίου 2012

Η ΑΝΑΚΑΤΑΣΚΕΥΗ !!!!!


Ήταν να μη μου κάτσει….
Χρόνια τώρα ,απέφευγα επιμελώς,  τις  «παραινέσεις» πολλών φίλων… «Πότε θα βάλεις  βραχέα στο φορτηγό ρε σύ Γιάννη ; Και λοιπά  "αλλα" σχόλια του τύπου  "Ρε σύ...νά σου δώκω το σιμπόκουτο μπάς και σε ξανακούσουμε εδώ χάμου..» Τα φάγαμε στη μάπα....
Η αλήθεια είναι πως η δικαιολογία περί του ότι, ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΥΠΕΒΟΛΙΚΟ κλπ άρχισε να ατονεί τελευταία…
Ψαχνόμουνα ΠΟΛΥ για ένα all band all mode  μηχάνημα ΚΑΙ για να «παίζω» ψηφιακές διαμορφώσεις mobile!! ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ 2Μ SSB... (Βάστα Γκέκα!!!ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ!!Θα πάθουν τον θάνατο της αλεπούς οι άπιστοι !!!) Τι να κάνω ο καημένος, ΥΠΕΚΥΨΑ !!!

Έτυχε λοιπόν ,με την παρέμβαση του Θωμά SV1PII,(του σπάνιου είδους !!) να αγορασθεί  ένα ICOM IC7000,μεταχειρισμένο (ΠΟΛΥ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ!!!) σε υποφερτή κατάσταση όμως και κυρίως προτιμήθηκε ΑΥΤΗ η αγορά από κάποια άλλη, για ΚΑΛΟ ΣΚΟΠΟ…
 Επί τόπου έφυγε για ¨τον γιατρό¨ τον Μάριο στην Αθήνα για τα περαιτέρω,αφού πέρασε από την επιτήρηση του Χρήστου του SV1EJJ …(ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ¨ ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ¨!! Ούτε το δικό του να’τανε !!)..Πέσανε και από δίπλα στον Μάριο ο SV1EDZ, και ο  SV1MNO και του ψήσανε το ψάρι στα χείλη του ανθρώπου, να το «κάνει σάν καινούργιο !!» ΚΑΙ ΤΟ’ΚΑΝΕ ο αθεόφοβος !!!
Πήγε και το πήρε ο Χρήστος ( εγώ έλειπα στο Αζερμπαϊτζάν,δρομολόγιο) και το τεστάρισε,το καλορύθμισε και …τηλεφώνησε…. «¨Έλα αδερφέ,το μηχάνημα είναι ΤΕΛΕΙΟ !!! Πότε θα το βάλουμε στο όχημα;» Τώρα μάλιστα !!! ….
Αφού λοιπόν έφτασε η ώρα της κρίσεως,πρέπει ,πρώτ’απ’ όλα να προετοιμάσουμε το έδαφος….ΚΕΡΑΙΑ;  ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ;  ΚΛΠ; (Αυτά τα κλπ μας φάγανε ΕΝΑ ΜΗΝΑ !!!)
Σχέδια επί σχεδίων…τηλεφωνήματα επί τηλεφωνημάτων….ΠΟΛΥ με ενδιαφέρει μια screwdriver στο φορτηγό, διότι……Πρώτον  σχεδόν κάθε μέρα αλλάζω καρότσες,κοντέινερ,ψυγεία,και τέλος πάντων ΔΕΝ γίνεται να βάλω μονόπολα και τα τοιαύτα…όπως ο φίλος μου ο Γιώργος πχ ο INF από την Κατερίνη…ΜΟΝΗ  ΛΥΣΗ Η ΚΑΘΕΤΗ !!!  Ναι !!! Αλλά με τι ΚΟΣΤΟΣ !!!!ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΟ !!! Για παράδειγμα η Tarheel  που με ενδιέφερε (και ακόμα με ενδιαφέρει!!) κοστίζει κάπου στα 950 USD!!Είναι αυτή στην παρακάτω φωτό...Μιά ομορφιά ε; δεν συμφωνείτε;


Ανώμαλη προσγείωση λοιπόν…σε…Γήινα επίπεδα !!!!Αντε μπράβο !!!!


Γιά να αποφασίσω γι'αυτήν είδα και το παρακάτω βιντεάκι στο Utube, όπου, ο  Βέλγος συνάδελφος στο τεστάρισμα..καλά μας τα λέει... Δέστε 'το παρακάτω...


Τέλος πάντων πήγε ο Χρήστος (να’ναι καλά ο αδερφός) στη Αθήνα και μου πήρε μια Outback 1899 multibander  για 7 μπάντες,(αυτήν του βίντεο και της φωτογραφίας,όπως είναι περασμένη στο αμάξι-προσέξτε το καλώδιο-jumper για τον συντονισμό στις 7 μπάντες) τέλος πάντων να κάνουμε δουλειά μας ,για αρχή και μετά βλέπουμε…. Υποθέτω πως θα είναι καλύτερη από τις  διάφορες monobander και ξεκινάω…
Ο Στέλιος ο  SV2GNJ είχε μια βάση,την πήρα και την έβαλα,ήρθαν και κάτι καινούργια καλώδια της BELDEN χαμηλών απωλειών,μια χαρά !!!! Την βολέψαμε προς στιγμήν….
Κατεβαίνω αντιπροχθές στην Ελευσίνα δρομολόγιο…..ΤΥΧΗ; δεν ξέρω ,πάντως, ξενυχτήσαμε με τον Χρήστο στο σπίτι του και ξανατοποθετήσαμε ΟΛΑ τα μηχανήματα από την αρχή!!!! (δέστε το βίντεο..Λίγο σκοτεινό ,βέβαια, αλλά θα πάρετε μια γεύση …)

Ας τα βάλουμε απ’την αρχή….
Από αριστερά προς δεξιά….όπως βλέπουμε την τάβλα (ΑΥΤΗ  Η  ΤΑΒΛΑ !!!)
Πρώτο,το Kenwood ΤΜ-D710 για APRS (αριστερά) και φωνή (από δεξιά),κατόπιν το converter (24V|12V 15A) που το τροφοδοτεί. Δώρο του SV1EDZ (merci Δημήτρη!!).Δεύτερο το ICOM IC2820 για DStar (αριστερά) και φωνή(από δεξιά)..και δεξιότερά του ΤΑ CONVERTER !!Εδώ έγινε και η περισσότερη  δουλειά από τον Χρήστο…
Στη φωτό τα βλέπετε ΟΠΩΣ ΗΤΑΝ ΠΡΙΝ !!!! Στο βίντεο (…είπαμε λίγο σκοτεινό….) όπως έγιναν τώρα….

Τα converters  λοιπόν είναι τα  RM 23 SW όπως καταλαβαίνετε 23 Α έκαστο….
Ο Χρηστάρας ,για να κερδίσουμε χώρο κατά πλάτος και να μπει ΚΑΙ το 7000 παραδίπλα τα  ένωσε πλάτη-πλάτη ,τα έδεσε με λάμα αλουμινίου και τα στήριξε ΚΑΘΕΤΑ…Κατόπιν  ¨για τον φόβο των Ιουδαίων ¨ από την πάνω μεριά έβαλε και ένα βεντιλατερ να τα φυσάει,μήπως και έχουμε τίποτα ζεστάματα !!!!!!(Νάσαι καλά αδερφέ !!)
Ε ! Μετά ,βέβαια ,μπήκε ΚΑΙ το 7000 όπως έπρεπε…με τις βάσεις του ,με τα σέα και τα μέα του κλπ….
Εγώ είχα φροντίσει ,εκ των προτέρων, να μπουν τα panel των μηχανημάτων στο ταμπλό του αυτοκινήτου με βεντούζες και τα αναλογούντα για το καθένα καλώδια ,τα GPS (για APRS και DStar)  και στο βίντεο που ακολουθεί τα βλέπετε σε λειτουργία (χθες Παρασκευή)


..Ενδιάμεσα ρεγουλάρισα και την κεραία των βραχέων… ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ…ΜΟΝΟ στα 40μ βυθίζει ΚΑΛΑ …..Θα δούμε…. .Εν τω μεταξύ, για το καλό, έκανα και καμιά δεκαριά QSO με ξένους και Ελληνικούς σταθμούς…. Πάρα πολύ καλά ρεπόρτα… ειδικά εκεί πού βυθίζουν τα στάσιμα της κεραίας….

ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ (όπως λέει και το ΣΠΑΝΙΟ ΕΙΔΟΣ !!)Τελικά θα δοκιμάσω και την λύση του Μάκη του Τριανταφυλλόπουλου (SV1ACI)….Την κεραία εννοώ…Αλλά ΔΕΝ θα την πατήσω ,όπως αυτός…. Παράγγειλα ΗΔΗ την κεραία στον Θόδωρο τον SV1HK !!!!Γι’αυτό STAY TUNED !!!!!!ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ !!!! (Κάτσε να γυρίσω από την Γερμανία μεθαύριο και τα λέμε !!!!
73 de SV2LLJ/m

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου