Σάββατο 2 Ιανουαρίου 2016

ΕΥΤΥΧΕΣ ΤΟ ΝΕΟΝ ΕΤΟΣ !!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ  !!!


Λιγο....καθυστερημένα ,βέβαια,αλλά...ελπίζω να μου το συγχωρήσετε....
Εξ' άλλου,τόσες και τόσες ευχές ακούσατε αυτές τις μέρες....
Ακούστε και μία...μεταχρονολογημένη !!!!
Σας  εύχομαι ,λοιπόν, Υγεία νά'χετε εσείς και οι δικοί σας και να εκπληρωθούν ΟΛΑ σας τα όνειρα...
Όσο...περίεργα και δύσκολα κι άν είναι...
Εγώ το μόνο που μπορώ να σας υποσχεθώ είναι, οτι θα συνεχίσω (όπως μου το ζήτησαν πολλοί συνάδελφοι) να δημοσιεύω εδώ αλλά ΚΑΙ στο  www.digitalmode.gr  τα σχετικά σημειώματα περί του Dstar (και όχι μόνο..)....
Τώρα...ΜΙΑ ...περιέργεια έχω περί αυτών....
ΔΕΝ μου έχει στείλει κανείς ,τίποτε...ερωτήματα και αυτό είναι ανησυχητικό (!!) κατα μία έννοια...
Ή που θα τα...λέω ΤΟΣΟ ΚΑΛΑ που ΔΕΝ χρειάζονται ...περαιτέρω διευκρινήσεις Ή δέν σας δίνω να καταλάβετε ΤΙΠΟΤΕ !!!
Ελπίζω να είναι το...πρώτο !!!
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ !!!
73 de SV2LLJ
ΓΙΑΝΝΗΣ

2 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά με υγεία και χαρά και ... καλά χιλιόμετρα!
    Πρέπει να το ξέρεις ήδη, ότι μας αρέσει και ο τρόπος που γράφεις και αυτά που γράφεις!!!
    Περιμένω με "αγωνία" να διαβάσω την συνέχεια μιας και η γνώμη ενός ανθρώπου που έχει ασχοληθεί τόσο με τις ψηφιακές διαμορφώσεις, δεν μπορεί παρά να είναι ενδιαφέρουσα και
    άκρως αποκαλυπτική τόσο για τα "καλά" όσο και για τα "κακά" αυτών.
    Συνέχισε λοιπόν και είμαστε μαζί σου!!!
    73 SV4LAD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η επιθυμία σας ...εξετελέσθη !!!!
    Το ...επόμενο επεισόδειο είναι ήδη ,πιά, online !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή