Σάββατο 24 Ιανουαρίου 2015

A NEW DSTAR REPEATER IS BORN !!!...


Part 1

  Αγωνία και...ευσεβείς πόθοι...Όνειρα...και πραγματοποίησή των....
Μέσα στους δύσκολους,οικονομικά, καιρούς που περνάμε,βρίσκουμε το ...κουράγιο να ασχοληθούμε και με τα...όνειρα !!!! Τα πιο...δύσκολα, είναι τα...ραδιοερασιτεχνικά !!!Απαιτούν χρόνο,κόπο και κυρίως...χρήμα ...
Να όμως που πάντα,κάτι γίνεται και στο τέλος...Τα καταφέρνουμε...Οικονομικά κυρίως...
Κάτι που...βρέθηκε (από τον...SV1EDZ...) ένα Kenwood TM-V71 κάτι που...με έτρωγε,εδώ και καιρό, να φτιάξω έναν επαναλήπτη DStar "οικιακό" (όχι για τα...βουνά!!!) να καλύπτει και κανέναν "άλλον" συνάδελφο,αν είναι δυνατόν...εδώ κοντά..Κάτι σε...Strong Hotspot περίπου...Κάτι το ένα,κάτι το άλλο...Ψήθηκα !!!
  Οι επιλογές για τον controller έγιναν ...αρκετές τον τελευταίο καιρό...Πρώτος και...καλύτερος ο...Βέλγος...Γνωστός μας από παλιά,από την πρώτη μου κατασκευή Dstar  επαναλήπτη.(Εάν ενθυμείσθε!!)..Όλα καλά αλλά ο φίλος μας ο Jean-Luck...ΔΕΝ ΕΊΧΕ ΔΙΑΘΈΣΙΜΑ !!!!! Ξεπούλησε ο άνθρωπος !!! Και μέχρι να φτιάξει τα...νέα μοντέλα..."Ανάμνον,κόρ'...ανάμνον"...που λέμε και εμείς οι...Πόντιοι.. Οπότε...επιστροφή σε άλλα...χωράφια!!!! 
   Κοίταγα,με ενδιαφέρον, τις κατασκευές με Rasberry PI αλλά καθώς ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΆ διαβάζουμε στα forums,ΠΟΛΛΆ ΠΡΟΒΛΉΜΑΤΑ...Μια το ένα,μια το άλλο,απορώ,ΠΩΣ αυτοί οι...διαχειριστές-κατασκευαστές καταφέρνουν να διατηρούν λειτουργικά αυτά τα συστήματα...
Και...Χτύπησα...οπισθοχώρηση...
   Πάμε γι'άλλα !!!
Πέρασε πολύς καιρός που είχα με τον SV4LAD,τον Δημήτρη από τον Βόλο μια...συζήτηση για...επαναφορά στα..πατροπαράδοτα,υπολογιστή και προγράμματα..Linux και...Windows...Κρατήστε 'το αυτό...
  Κοίταγα και κάποιες άλλες λύσεις...Πιo...extreme !!!..Κάποιους controllers με..συνεπικουρούμενη χρήση DV Dongle για κωδικοποίηση του AMBE...Ξέρω και εγώ...Καλά τα λένε αλλά...μια τσέπη λεφτά και.. ΕΤΟΙΜΕΣ,ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ....ΓΙΟΚ !!! Και αυτό,διότι, θα πρέπει να τα...μοντάρω και να τα τεστάρω μόνος μου...Οκ αλλά..ΔΕΝ  είμαι επαγγελματίας ηλεκτρονικός να έχω ΟΛΑ τα απαραίτητα για αυτές τις δουλειές !!! Απλά πράγματα διαθέτω μόνον...Πολύμετρα,κολλητήρια και τέτοια....Με μόνο το...μεράκι ΔΕΝ γίνονται αυτές οι κατασκευές....
  Έτυχε να πάω για δρομολόγιο στον Βόλο και ήμουν εκεί από το βραδάκι....Ευκαιρία να δούμε τα φιλαράκια,να τα πούμε, και συνεπικουρούμενου και του...Βολιότικου τσίπουρου....Ότι προκύψει....
   Τι τα θες,τι τα γυρεύεις...ΟΙ...ψωριάρηδες,για την...ψώρα τους θα συζητάνε !!! Ρε, ο κόσμος  βρίσκονται μεταξύ τους ,μιλάνε για ...γκόμενες,για μπάλα,για μπάσκετ για .ένα σωρό άλλα πράγματα και εμείς μιλάμε για..πομποδέκτες,για ΡΙΠΙΤΕΡ (!!!) για δίκτυα και για τέτοια...ΈΧΩ ΤΊΠΟΤΕ ΣΟΒΑΡΌ ΓΙΑΤΡΈ ΜΟΥ;;;
   Ο...γιατρός απεφάνθη...ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΣΑΙ ΚΑΛΑ....Έχεις δίκιο ,του λέω,ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ,ΒΛΕΠΩ ΚΑΤΙ ΟΝΕΙΡΑ ΜΕ..ΕΠΑΝΑΛΗΠΤΕΣ ΚΑΙ ΒΟΥΝΑ ΚΑΙ...ΛΑΓΓΑΔΙΑ ΚΑΙ,,,ΤΑΜΠΛΕΤ !!!! Κάτι μού'λεγε για θεραπεία ύπνου...Κάτι για ψυχολόγους....ΕΠ !!!! Εδώ είμαστε του λέω...Άσε να πάω στον...δικό μου τον...ψυχαναλυτή και τα...ξαναλέμε !!! 
   Και πήρα τηλέφωνο τον Δημήτρη τον SV4LAD....
 Η συνέχεια στο...επόμενο...Όπως λέει και ο Πρόεδρος ο Παπαφούνης !!!
  

2 σχόλια:

  1. Γειά σου Γιάννη με τα ωραία σου! Περιμένω με αγωνία το δεύτερο επεισόδιο... και μην ξεχνιόμαστε ραδιοερασιτέχνης είναι αυτός που ψάχνει. Και άμα ψάχνει ... πάντα βρίσκει! 73 SV4LAD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΓΙΑΤΡΕ ΜΟΥ !!! ΝΑ'ΣΑΙ ΚΑΛΑ!!! ...(Και...¨εσύ 'σαι η αιτία που υποφέρω¨....τραλαλα-τραλαλα!!! ) Τί θές και μου...πατάς ενέσεις ;;Ε;;; Αντε τώρα να...βοηθάς να ...καθαρίσει η ομίχλη του ...όνειρου !!!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ...

      Διαγραφή