Σάββατο 31 Ιανουαρίου 2015

A NEW DSTAR REPEATER IS BORN..

PART 2

ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ...

   Η λέξη ..κλειδί που τα λέει και τα κάνει ΌΛΑ !!Άλλοτε με επιτυχία ,άλλοτε με...αποτυχία και συνεχείς προσπάθειες για βελτίωση...
ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΜΟΥ λοιπόν, Ξεκίνησε ως εξής....Οκ...Να δοκιμάσω να κάνω κάτι αλλά να μη μας βγει ...ο κούκος,αηδόνι,πρώτον και δεύτερον να δουλεύει ...αξιόπιστα και να ΜΗ μας κρεμάει...όπως του καπνίσει !!!
   Και η πρότασή μου στον Δημήτρη τον SV4LAD ήταν η εξής...
1) Να ΜΗΝ χρησιμοποιήσω αυτήν την φορά τον "Βέλγο¨ ..
2) Να δουλέψω ένα άλλο σύστημα (πχ...Rasberry ή κάτι παρόμοιο...)
    Μετά από αρκετές συναντήσεις (ΑΚΌΜΑ ΚΑΙ...ΠΆΝΩ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΉ ΒΡΕΘΉΚΑΜΕ ΚΑΙ...ΣΥΖΗΤΆΓΑΜΕ ΓΙΑΥΤΌ !!!) και...τηλέφωνα, καταλήξαμε στην λύση του ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΉ....
    Εντάξει...υπολογιστής λοιπόν...Σκεφτόμουνα ΠΟΙΑ λύση θα ήταν η καλύτερη, αφού, πρώτον, το σύστημα (είπα..) θα είναι στη Νάουσα στο σπίτι μου...ΟΎΤΕ ΒΟΥΝΆ ΟΎΤΕ ΛΑΓΚΆΔΙΑ....400 μέτρα υψόμετρο έχει η Νάουσα...Simplex μιλάω μέχρι Κιλκίς,Σέρρες ,Δράμα,ΛΑΓΚΑΔΆ κλπ...ΆΡΑ, καλύπτουμε ΚΑΙ τις λίμνες ,ΠΊΣΩ ΑΠΌ ΤΟΝ ΧΟΡΤΙΆΤΗ !!!Για τα κοντινά ούτε λόγος ..Δυτική Θεσσαλονίκη, Γιαννιτσά προς τα βορειοδυτικά, κλπ με χαμηλή ισχύ θα μπαίνουν οι συνάδελφοι!!!Επίσης και προς  Αλεξάνδρεια και νοτιότερα προς Μελίκη,Βεργίνα,ΆΝΕΤΑ !!!Προς  Έδεσσα πάμε ...καλά ΑΛΛΆ προς Αριδαία....δύσκολα...Τα βουνά βλέπετε...H Βέροια όμως...Τίθεται ...εκτός !! Δυστυχώς...Οι υπώρειες του Βέρμιου στην περιοχή του Τριλόφου και της Πατρίδας,μας...κάνουν την ζημιά...ΔΕΝ έχουμε οπτική επαφή με Βέροια...Δυστυχώς...
   Εν πάσει περιπτώσει...ΚΑΛΆ είμαστε ,σε πρώτη φάση....ΞΕΚΙΝΆΜΕ ΚΑΙ ...ΒΛΈΠΟΥΜΕ !!!!
   ΚΑΙ ΤΟ ΌΝΕΙΡΟ ΑΡΧΊΖΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΊΤΑΙ !!!!
   Ο Δημήτρης μου έστειλε κάποιες STABLE  εκδόσεις των προγραμμάτων του Jonathan G4KLX και του Michael  DL1BFF..
   .Ο Jonathan  είναι ...πασίγνωστος για τα προγράμματά του στον...κόσμο του Dstar και είναι και...Ο πατέρας του IRCDDBGATEWAY !!!Το ...αντίπαλο...Δέος του DPlus !!! Έτυχε να συνομιλήσουμε κάποιες φορές και να ανταλλάξουμε απόψεις σε κάποια fora που συμμετέχουμε για το Dstar...ΉΡΘΕ ,λοιπόν και η ώρα,να δουλέψουμε με τα προγράμματά του !!!
   Τα εγκατέστησα στο laptop  μου που έχω μαζί μου στο φορτηγό και...ΑΡΧΊΣΑΜΕ ΤΙΣ ΔΟΚΙΜΕΣ...Ο Δημήτρης ,επίσης, μου έκανε και...φροντιστήριο πως σετάρονται τα προγράμματα ,τι κάνει το κάθε σημείο τους..Είναι και 4 υποπρογράμματα ,αναθεμά'τα και χώρια το πόσα ρυθμίζεις στις...υποπεριοχές του καθενός από αυτά!!!...Είναι ,βλέπετε, ΠΟΛΎ διαφορετικά από του...Βέλγου...Εν πάσει περιπτώσει,με την...τηλεφωνική ..βοήθεια του Δημήτρη και την εμπειρία που έχω κατάλαβα το..παιχνίδι εύκολα και ...ΠΟΛΎ σύντομα...Κα' να..δίωρο μου έφαγαν αλλά...χαλάλι τους!!!
    Βρήκα στο σπίτι και κάτι παλιές κατασκευές για ΡΤΤ  τις προσάρμοσα για το Kenwood 71  που είχα και...ΒΟΥΡ !!!Σε πρώτη φάση την προπερασμένη βδομάδα δούλεψα το σύστημα σε Simlex και πήγε πολύ ικανοποιητικά...Τα προγράμματα τηρούν τα...υποσχόμενα ...ΆΡΑ ΟΚ !!! 

Συνεχίζεται....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου